Vart kan jag se hur många besök jag har kvar på mitt återvinningskort?

Du kan se hur många besök du har kvar på ditt återvinningskort när du besöker någon av våra återvinningscentraler.

Du kan även kontakta vår kundservice på mail eller telefon för att ta reda på hur många besök du har kvar på ditt återvinningskort.

Vivabs Kundservice

Kommentarer

  • Jag saknar att man på er webb inte kan se hur många besök man har kvar på t ex Sandladan i Falkenberg. Måste man alltså ta sitt kort och åka dit dra sitt kort för att få veta det?
    Bo Anderberg
  • Hej Bo,

    Tack för ditt meddelande.
    Du får gärna maila oss kortnumret till vivab@vivab.se så kan vi kolla upp hur många besök du har kvar och slipper att åka dit själv, det är inga problem alls. Alternativt ring oss så meddelar vi dig antal besök som återstår.

    Om du loggar in på E-tjänsten som heter "Faktura" med ditt kundnummer och personnummer så kommer du att kunna ta dig vidare därigenom och välja sedan "Visa alla E-tjänster" - där står hur många ÅVC-kortsbesök du har kvar, detta kan du dock endast göra om du är villakund och inte hyresgäst eller bostadsrättsinnehavare.

    Ha en fin dag!

    Nicole Kundrådgivare