Varför tar ni bort vikttaxan?
Det nya systemet, där vi använder avfallsbilar med flera fack, gör det praktiskt svårt att väga avfallet. Fokus flyttas från att minska vikt till att sortera rätt.
Följ inlägget
0
följare
Borttagen kommentar