Hyr sommastuga, kan jag lämna på återvinningscentralen då? Utan kostnad, eller kostar det något?

Jag hyr en sommastuga, kan jag lämna på återvinningscentralen?  Utan kostnad eller kostar det mig något?
Mattias

Kommentarer

  • Hej!

    Om du hyr den tillfälligt och inte är folkbokförd på adressen så har du inga fria besök på återvinningscentralen. Du får då betala ett besök på plats. Det kostar 250 kr som du kan betala med kort. Du kan ta med dig max 3 kubikmeter avfall /per besök.

    Anna