Vad är det för fel på er

Vad fan håller ni på med fick sms och mal att ni försök ni mig flertalet gånger så mitt ärende är avslutat
Har ett missat samtal är det Vad ni kallar upprepade gånger så är ert nya namn clownbyggden helt koret så iniheövete dålig servis och bemötande av er .
Ni är ett jävla skämt helt enkelt

Robert Johansson Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Robert!

    Tack för att du kontaktar oss!

    Vi har lagt in automatiska notifieringar så att du som hyresgäst ska hållas uppdaterad under tiden vi hanterar en felanmälan. Vi brukar alltid kontakta hyresgästen ett flertal gånger innan vi avslutar ett ärende - inte bara vid ett tillfälle.

    Efter vad jag kan se är ditt ärende åtgärdat och avslutat så du borde fått ett meddelande som säger det.

    Vi beklagar att du fått ett felaktigt meddelande och vi ska titta på det så att vi undviker fler irritationsmoment. Vår målsättning är självklart att vi ska vara så tydliga som möjligt.

    Ha en fortsatt trevlig torsdag!

    Hälsningar
    Susanne






    Susanne
  • Hej
    Saken är det att inte någe av mina ärenden som är avslutade .
    Elementen är svin kalla ännu efter er personal va här och gjorde någe va dom ljumna i 3 dagar o nu är dom kalla .
    El kontakten i köket är fortfarande paj fönstret i sovrummet likaså .
    Och kan ni inte lägga in någon form av notis på felänmälsnummrena då jag vet ju inte vilken av alla som är åtgärdad enligt er .
    Men som i verkligheten inte är åtgärdat.så hoppas du förstår min frustration.
    Och vad gäller tvättstugan o svart möglet som är där och när ska torkskåpet bytas då dörren en sjev och stänger inte helt .
    Men dessa saker känner vi alla här att ni som hyresgäst ska ha lite koll på Men ike .
    Och många här ute är äldre och kan inte detta med dator osv .och har försökt ringa flertalet gånger men alltid upptaget så gett upp det har många nu gjort här ute.
    Och på grund av det skämtet ni har till vd som ljugit sen dag ett .
    Mvh/robban
    Robert Johansson
  • Hej igen,

    Varje felanmälan får ett eget ärendenummer som står i mejlet/sms:et - där står också vad felet är - det du skrev när du skickade in den, så du borde kunna se vilket ärende det gäller. Men hör gärna av dig om det inte fungerar så tittar vi på det.

    När jag pratar med vår projektledare bekräftar han att han har sökt dig angående både fönster och bänkarmatur men inte lyckats nå dig.

    Vi ringer igen nästa vecka för att boka tid gällande dina ärenden.

    Hälsningar
    Susanne


    Susanne
  • Okej
    Kan va jag som snurra till det då .
    Men du skrev att den ansvariga har sökt mig ett missat samtal har jag fått så det köper jag ej så svarar man inte när ni ri ger lägg ärendet ner är det de du säger .
    Kanon då får ni fixa sms servis som går ut att ni kommer ringaett bestämt klockslag.
    Då jag är ju inte ensamen hyresgäst som har ett liv och missa ett samtal gör alla .
    Alt fixa så man kan ringa ga till baka 
    Så betyder detta att jag måste göra om alla felanmälningar?
    I så fall glöm .
    Och snälla fixa så man kan ringa er eller ha öppen tiden så folk kan komma in o prata med er .
    Då det är mycket stor frustration här ute i falla  på ert styre och sett att hantera oss bonde
    Robert Johansson
  • Hej igen,

    Nej, du behöver inte göra om några felanmälningar.

    Vi ringer under nästa vecka.

    Hälsningar
    Susanne
    Susanne
  • Hej! Jag har också fått Mail om avslutade ärenden och att ni flera gånger försökt få tag på mig.
    Ärendet finns varken bland avslutade eller pågående. Det skulle vara bra om en beskrivning eller en skärmdump på ärendet skickades med i mailet när vi inte kan svara.
    Åsa
  • Hej Åsa

    Det finns ett ärende om lampa i förrådet, det är skickat till vår entreprenör.
    Stämmer ditt telefonnummer som slutar på 6272?
    Pernilla Uthyrare/Hyresredovisare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.