Ombokning och avbokning

Ombokning av en tid:

  1. Först behöver du avboka din befintliga tid. Det gör du i bokningsbekräftelsen du fick på mail när du bokade din tid. Observera att det är mailet med bokningsbekräftlese, ej bekräftelse på registrering eller kvittot. Mailets ämnesrad är "Tack för din bokning hos Vaccina" och avsändare är Cliento. Klicka på knappen "Avboka" i mailet och följ instruktionerna. Har du bokat en tid efter 15e juni har du även fått avbokningslänken på sms.
  2. När du har avbokat din tid så får du automatiskt tillbaka dina pengar. Direkt om du har betalat med swish, eller inom 2-5 bankdagar om du har betalat med kort.
  3. Direkt efter att du har avbokat kan du boka en ny tid på vår hemsida. Notera att om du vill omboka från PCR-test till antigentest kan det periodvis vara fullbokat på antigentest på grund av en snabb ökning av efterfrågan efter Spaniens uppdaterade inreseregler. Vi släpper upp nya tider löpande varje dag, så kom tillbaka till vår hemsida senare och kolla om vi har släppt fler tider.
Avbokning av en tid:
  1. Du avbokar din tid i bokningsbekräftelsen du fick på mail när du bokade din tid. Observera att det är mailet med bokningsbekräftlese, ej bekräftelse på registrering eller kvittot. Mailets ämnesrad är "Tack för din bokning hos Vaccina" och avsändare är Cliento. Klicka på knappen "Avboka" i mailet och följ instruktionerna.
  2. När du har avbokat din tid så får du automatiskt tillbaka dina pengar. Direkt om du har betalat med swish, eller inom 2-5 bankdagar om du har betalat med kort. Har du bokat en tid efter 15e juni har du även fått avbokningslänken på sms.



Önskar dig en fortsatt trevlig dag och tack för tålamodet!

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.