Till senaste kommentaren

Varför har ni inte tömt soporna hos oss?

Vår bostadsrättsförening betalar för att ni ska tömma soporna.
Kan man på något sätt få besked om när detta inte fungerar?

Undrar Janne
VA SYD Kundservice Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej!
    Vad bra att du vill ha koll på soptömningen!
    Du kan anmäla dig till vår sms-tjänst som innebär att du får ett sms när det är:
    • blockerat
    • överfullt
    • trasigt lås
    • fel innehåll
    • snö/för halt
    Kontakta Kundservice, kund@vasyd.se eller 040-635 10 00 mellan kl. 08.00-16.30, så kan vi lägga till dina kontaktuppgifter på de anläggningar du önskar.

    Det går också bra att logga in på Mina sidor under Företag med kund- och organisationsnummer för att se tömningsdagar, historik och eventuella avvikelser.

    Med vänlig hälsning
    Madeléine Kundrådgivare
  • Vi har endast fått kärl 2 tömt idag (skulle vara både 1 och två) Dessutom ställs inte kärlen in trots avtal!!!!!!!
    Rolf Bjerndell
  • Hej!
    En reklamation är registrerad och tömning kommer att ske senast på måndag. Har även noterat att chauffören måste ställa tillbaks kärlen på sin plats.

    Önskar dig en trevlig helg
    Magdalena Kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.