Till senaste kommentaren

Inbokat mätarbyte inställt av VA SYD, varför?

Hej!

Jag har fått tid för att ni ska komma och byta ut min vattenmätare, men nu har jag fått reda på att ni inte gör hembesök. Varför? Och när kommer ni då istället?


Karin (Uppdaterad ) Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Karin!

    VA SYD är en samhällskritisk verksamhet eftersom vi levererar dricksvatten, tar hand om avloppsvatten och hämtar hushållsavfall. Vår verksamhet måste alltid fungera. Vi har tagit beslutet att ställa in alla planerade besök för att minska risken för smittspridning av Coronaviruset. Du kommer att få en ny tid för att få din vattenmätare utbytt längre fram.

    Beslutet angående inställda besök gäller från den 13 mars och tills vidare. Vi följer samhällsutvecklingen dag för dag, och uppdaterar information löpande på vasyd.se.
    Helena Kundservicechef

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.