Utebliven leverans

Jag beställde en lampa den 3 juni , betalade med mitt mastercard och fick orderbekräftelse. Fick sedan ett mail att lampan inte fanns och fick då beställa en annan lampa. Trots upprepade mail får jag aldrig min lampa. Nu har det gått över två månader !!! Det står " snabb leverans " på er hemsida. Det kan jag inte hålla med om. Jag känner mig lurad och har kontaktat vår konsumentupplysare för att få råd. Nu hör ni inte ens av er . Jag kommer inte att rekomendera er till mina vänner.

Lisa Sjögren

Kommentarer

  • Hej Lisa!

    Vi är jätteledsna att du drabbats av dessa förseningar, som berodde på en oturlig olycka med transportbilen i första led, och sedan långsamma utleveranser till oss som återförsäljare av leverantören (Belid). På grund av detta har leveranserna blivit försenade och vi har försökt vara öppna med vad som skett och varför.

    Vi har hört av oss privat med ett förslag på en lösning som vi hoppas att du känner är godtagbar och du har dina fulla rättigheter att avboka din beställning och återfå dina pengar om du så själv önskar. Självklart kommer du, oavsett om du väljer att avboka eller inte, att kompenseras för försäljningen.

    Ha en bra dag!

    Uttaget Belysning Lmapor & Belysning på nätet
  • Ni skriver att problemet är åtgärdat. Jag har mailat och avbokat min order, bett att få bekräftelse per mail eftersom ni påstår att mina andra mail av någon anledning filtrerats bort i systemet. Detta är en veccka sen. Jag har fortfarande inte fått tillbaks mina pengar eller någon bekräftelse.

    Lisa Sjögren
  • Hej Lisa!

    Dina pengar har satts krediterats till ditt konto den 7:e augusti, då vi markerade ovanstående ärende som löst. Dock brukar det ta 2-3 bankdagar för bankerna, betalningsinlösen samt kortföretagen att sköta själva krediteringen, men du borde ha fått dem redan i fredags. Dock bokförs krediteringar på samma datum som du genomförde köpet, så du måste stämma av på samma datum för att se krediteringen. Vi har också mailat dig ett svar, men jag mailar igen från min personliga mail utifall du inte fått vår verifikation.

    Ha en bra dag!

    Uttaget Belysning Lmapor & Belysning på nätet