Underlag

Jag tycker det är alldeles för lite tekniskt underlag på komponenterna.
Är det skymnings relä finns det timer inbyggt?

Rolf Johnheim

Kommentarer

  • Hej Rolf!

    Det finns ingen timer inbyggd i skymningsreläet, då det baseras på mängden ljus som träffar den. Med ett litet företag är det svårt att förutspå vad kunderna behöver för information, så vi ser gärna tips om hur vi kan förbättra det tekniska underlaget på våra produkter och med vad!

    Annars finns vi tillgängliga på 018-44 44 815 alla vardagar mellan 9-16 samt på mail via support@uttaget.se och här via Kundo så att man kan ställa alla de viktiga frågorna direkt till oss!

    Ha en fantastisk dag!

    • Andreas Rönnqvist

    Uttaget Belysning

    Andreas Rönnqvist