Trappbelysning.

Jag köpte ledbelysningskitet för trappor Januari -11. En gick sönder efter ett par månader, inga problem ni skickade en ny(bra gjort). Efter något drygt år gick två till sönder. Trodde att när man köpte led belysning så var själva grejen att de skulle hålla LÄNGE? Beställde i alla fall två nya och idag när jag monterade dem så var det fel färg (varmvita istället för kallvita som jag beställde). Mina lampor sitter jäkligt bökigt till så man springer inte under där så lätt vilket gör att man blir jäkligt trött.
Mvh Jens

Jens

Kommentarer

  • Hej Jens!

    Så ska det givetvis inte vara! Om du hör av dig till supporten (support@uttaget.se) med ordernummer så ser de till att kompensera dig för strul, samt ser till att du får nya, korrekta lampor!

    Vi ber om ursäkt för de problem du råkat ut för, och önskar dig en fortsatt härlig sommar!

    Allt gott!

    Med Vänliga Hälsningar,
    Magnus Lundin, VD Uttaget Belysning

    Uttaget Belysning Lmapor & Belysning på nätet