Strömbrytarekrångel

Jag har en golvlampa typ nr102608, Artnr102610 där strömbrytaren har glappkontakt. Kan man reparera den?

Per Bönström

Kommentarer

  • Hej, jag hittar ingen lampa på det artikelnummer du anger. Återkom med ditt ordernummer så ska jag göra vad jag kan för att hjälpa dig.
    Mvh, Jessica

    Jessica
  • Tack Jessica, men det är de nummer som jag hittade på skylten under lampan. Jag köpte den för 3-4 år sen , den har varit bra men finns det inget att göra tackar jag för Ditt jobb. Ha en bra dag :=)

    Per Bönström
  • Tack

    Per Bönström
  • Tack för besväret!
    Det var det enda som fanns under lampan. Kan Du inte göra ngt åt det så struntar vi i det. Ha en bra dag :=)

    Per Bönström