Sarvmaja som glömde beställa anslutningakabel

Hej Marianne Alvin med kundnummer 16436 fick idag en ljusslinga System Expo höstlöv . Den var jättefin o lev. gick snabbt, men slarvig som jag är glömde jag ju att jag måste ha en anslutninssladd 1,8 m för att få den att lysa . Kan inte Ni vara hyggliga o skicka mig en sådan . MVH Marianne Alvin

Marianne Alvin

Kommentarer

  • Hejsan,

    Om Du lägger in en ny beställning och mailar tillbaka på support@uttaget.se med vilket beställningsnummer det blev (samt texten ovan) så justerar vi priset genom att ta bort fraktkostnaden (vi bjuder på den).

    Mvh

    Kundtjänst, Uttaget.se

    Kundtjänst