Omöjligt att kontakt någon!!!

Jag har skrivit fler stycken mejl till support@uttaget.se (inga svar inom 24 timmer -inga svar alls - dåligt !!).

Har ringt men fick telefonsvare som hänvisar till samma mejl jag redan har 3 ggr skickat mejl till.....det känns inte alls bra!!

Nyss skickat mejl till företagets vd (Magnus heter han) och hoppas får svar snart.....???

Jag vill bara har min order status och hur den ser ut just nu - vad jobbet det här är!!!

Martin

Kommentarer

  • Uppdatering: Magnus horde av sig via mejl inom några minuter av att jag hade skickat mejl till honom - tack Magnus !

    Martin