Mygglamper

Hei, jeg driver en nettbutikk i norge. Ser at du selger mygglamper. Fungerer de bra? Vil du selge videre til norge? Eller si meg hvilken leverandør du har?

Er det bra marked for belysning i sverige? Jeg skal ikke selge i sverige, jeg bare lurer på hvordan butikken går.

Ha en trevlig dag.

Mvh Martin Erlandsen fra Lightup.no

Martin Erlandsen

Kommentarer

  • Hej Martin,

    Varmt välkommen att mejla mig på magnus@uttaget.se så ser vi om vi kan hitta ett samarbete!

    Må väl!

    Vänligen,
    Magnus Lundin, VD Uttaget Belysning

    Uttaget Belysning Lmapor & Belysning på nätet