Leverans

Hej!
Beställde och betalade för två vägglampor 17 februari och har ännu inte sett till dem!? i dag är det den 23 mars. Varje vecka lovar ni att de är på väg vilken dag som helst. Vad sysslar ni med? Har jag blivit blåst? ska man göra en polisanmälan? kontakta Komsumentombudsmannen? Varför skickar ni inte tillbaka pengarna när ni inte kan leverera det man har betalat för? så man kan handla någon annanstans!

Eva Gustafsson

Kommentarer

  • Hej Eva!

    Vad skönt att vi fick detta löst, och att du blev glad till sist! Skönt också att vi bekräftade att du defakto fått leveransbesked om en försening, men att du bara missade det när du skrev ovan!

    Fortsatt trevlig helg i vårsolen!

    Vänligen,
    Magnus

    Uttaget Belysning Lmapor & Belysning på nätet