Kortbetalning

Hej,
Försökte betala min order med kort. Efter att ha fyllt i allt på PayEx och klickat på godkänn så hamnade jag tillbaka på er betalningssida. Detta utan ngn info om betalning hade gått iväg eller om det var ett problem. Efter två försök med samma resultat så valde jag istället faktura.
Nu vet jag inte säkert om jag betalt två ggr med kort och en gång med faktura eller bara en gång med faktura. Jag antar det senare men tycker att hemsidans funktion måste bli bättre med tydligare info från er (eller PayEx).
Hälsningar
Staffan Wahlin

Kommentarer

  • Hej Staffan!

    Det som hänt dig är något som beror på ett tekniskt fel från antingen Payex eller vår plattformsleverantör. Det är som "tur" är ingen annan kund som haft problem under kvällen, men vi ska absolut kolla upp felet direkt på Måndag när folk går att nå igen.

    Vi bjuder givetvis på den fakturaavgift du nu tvingades betala, och känn ingen oro över att du har betalat dubbelt. Det kommer inte att ske!

    Ledsen för strul och tack så mycket för att du hörde av dig.

    Ha en fortsatt skön Lördag och helg!

    PS. Jag har även skickat detta som ett mail till dig för att vara säker på att det når dig.

    MVH
    Magnus på Uttaget

    Uttaget Belysning Lmapor & Belysning på nätet