julljusstake

Har sökt och tittat i Ert utbud men hittar inte, undrar om ni för en julljusstake som ser ut som en tvärflöjt med små lampor på som är underbara och diskreta att ha i fönster,
passar t.o.m att ha på vissa ställen åter runt, skille vilja få kontakt om ni för detta.
Frågade i en lampaffär som visste vad jag sökte och påstod att ljusstaken kallas flöjtljus, vill ge min dotter som redan har två två till i julklapp. Tack på förhand

viveca löf-holmqvist

Kommentarer

  • Jag tror jag förstår vilken ljusstake du menar, och skulle gärna dubbelkolla detta med dig genom att skicka dig en bild. Återkom till oss med din mailadress på support(a)utaget.se, så skickar vi en bild snarast.

    Jessica
  • support(a)uttaget.se menar jag förstås :-)

    Jessica