hur får man tag på er

har försökt att nå er både på telefon och mail fungerar ej ni svarar inte urusel service, vill ha svar om min leverans som ni inte skickr någon gång

susanne Andersson

Kommentarer

  • Hej Susanne (och Conny)!

    För det första vill vi be om ursäkt för att vi varit svåra att nå under någon vecka här i sommar. Vi har varit underbemannade under semestertiderna vilket har försenat våra responstider, men vi har ju varit i kontakt flertalet gånger om er leverans.

    Er leverans försenades då vi upptäckte ett fel i utleveransen som vi, för er skull, åtgärdade innan utleveransen skedde så att ni skulle slippa installera belysningen och sedan upptäcka skadan själva och behöva reklamera hela köpet.

    Vi hoppas att detta varit godtagbart för er, då det i slutändan handlar om att försäkra oss om att ni som kunder får högkvalitativa produkter.

    Ha en bra dag!

    Uttaget Belysning Lmapor & Belysning på nätet
  • Tack för svaret och jag/vi känner oss nöjda med det.
    Mvh Susanne Andersson

    Susanne Andersson
  • Hej Jag har fått ett meddelande om att min lampa är på väg!

    Jag väntar på avisering efter den 26 aug -13, men är tyvärr borta då och ända till den 4 sept.
    Nu är jag rädd att paketet går tillbaka i retur till er om jag inte hämtar det.
    Har talat med My Wayiddarplatsen 5 i Jakobsberg och dom säger att dom inte kan bevaka just mitt paket!

    Jag vill naturligtvis ha min lampa, men visste ju inte vilken vecka ni skulle sända den.
    Ordernr 8810 617 955 3380

    mvh Monica Svedin Helikoptervägen 6 175 63 Järfälla

    Monica Svedin
  • Hej Monica!

    Jag är ledsen att vi inte hunnit svara på ditt mail från i Fredags! Helgen kom i vägen, och vi behöver lite tid för att hinna återkoppla i ärendet.

    Liggetiden för våra paket är 30 dagar, så det bör inte vara några som helst problem om det är så att du kan hämta ut paketet den 5 September!

    Tveka inte att höra av dig om det är något mer vi kan hjälpa dig med.

    Vänliga hösthälsningar,
    Kundservice Uttaget.se

    Kundservice