Fördelning av försäljning av urladdningslampor

Hej!
Jag har ett projekt i skolan där vi jämför olika ljuskällor med varann och jag undrar hur fördelningen mellan urladdningslampor ser ut, det vill säga vilka av era ljuskällor säljs mest respektive minst? Det som intresserar mig mest är fördelningen mellan högtrycksnatriumlampor jämfört med lågenergi och lysrör.

Linnea Faxén

Kommentarer

  • I nuläget säljer vi inte lösa ljuskällor, utan hela armaturer, så jag har inget bra svar att ge dig. Intressant frågeställning dock, lycka till med projektet!
    Mvh Jessica

    Jessica