Adapter till trädgårdsbelysning

Hej jag behöver en AC DC Adapter IP 44 230VPri SEC 24 DC 6va

Var vänlig o ring mig 0705 739200 varför har ni inget telefon nr.
Jag ät på jakt efter gatlampor till vår båtklubb

Mvh
bernt

Bernt Olander

Kommentarer

  • Hejsan,

    Kan tyvärr inte identifiera transformatorn på dessa uppgifter - till vilka produkter behöver Du den (modell och fabrikat)?

    Anledningen till att vi inte har telefonsupport men mailsupport (support@uttaget.se) är att vi är flera som delar på denna tjänst och att alla skall snabbt kunna sätta sig in i saken om en kund/leverantör/annan mailar tillbaka i ett visst ärende - dessutom så har vi då även dokumentation på vad som blivit överenskommet - vilket man inte har vid telefonsamtal.

    Angående gatlampor - vi har inga direkta sådana - men har du tittat på vårt sortiment av pollare och/eller vägglampor?

    Mvh

    Kundtjänst, Uttaget.se

    Kundtjänst