Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Varför kan vi inte beställa tjänst?

Vi har nyligen fått fiber till oss men när vi försöker ansluta datorn och kunna gå in och välja leverantör kommer inte bild 1 upp vad gör vi för fel?

Kommentarer

  • Hej Eva!

    Kul att du val fiber från oss!

    Om det är så att portalen inte fungerar kan du även kontakta den leverantör direkt som du vill ha.
    De kan då ta emot din beställning av de tjänster som du vill ha.

    Med vänlig hälsning

  • hej 
    jag skall beställa fiber från min leverantör från telia
    men varje gang så får jag att det ej går att leverera
    fast man haft ute en tekniker från er  som satt upp modem .
    men jag kan ännu inte beställa  det blir stop till eran sida
  • Hej Sassa!

    Självklart ska vi hjälpa dig kika på detta. Om du återkommer med din adress och dina personuppgifter i ett mail till kundservice@utsikt.se eller ringer in på 0771-50 40 50 till vår kundservice så ska vi hjälpa dig reda ut vad som skett.

    Med vänliga hälsningar
    Hanna Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.