Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Hur gör man för att välja tjänst?

Hej,
Vårat fiber installerades för tre dagar sedan men adressen kommer inte upp hos leverantörerna så vi kan inte beställa det vill vill ha. Hur lång tid ska det ta att synka adresserna?

Kommentarer

  • Hej Karin!

    Vad roligt att ni fått fibern installerad hos er! Eftersom ni inte kommit igång med tjänsterna vill vi självklart hjälpa till med det!

    Efter att fibern blivit installerad ska det gå att beställa en tjänst direkt! Återkom gärna med er adress till oss via mail så ska vi se vad som är fel! Ni kan maila till kundservice@utsikt.se. Det går även bra att ringa till oss på dessa telefonnummer:

    Linköping, tel 013-20 83 20
    Mjölby, tel 0142-855 85
    Katrineholm, tel 0150-579 45

    Med vänlig hälsning
    Eva Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.