Till senaste kommentaren

Tidigare kund blockerar mina tjänster, hur ska jag göra?

Hej,

Jag har precis flyttat in på en adress och beställt tjänster via en tjänsteleverantör.
Dom säger att det inte går att koppla in mina tjänster då tidigare kund blockerar porten med sina tjänster.
Hur ska jag göra för att min tjänsteleverantör ska kunna koppla in mina tjänster?

/ Emma ​

Kommentarer

  • Hej Emma!

    Vad tråkigt att höra att dina tjänster inte kommit igång!

    Vi som stadsnät har inte möjligheten att koppla in och ur tjänster, utan detta är något som tjänsteleverantören måste göra.

    Jag rekommenderar dig att kika med tidigare kund för att säkerställa att de sagt upp sina tjänster. De kan självklart även kontakta tjänsteleverantören och få hjälp med urkoppling av sina tjänster den vägen, och därmed göra porten ledig för dig.

    Önskar dig lycka till och en fin dag!
    Med vänliga hälsningar

    Laura Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.