Till senaste kommentaren

Vad gör jag när min tv-tjänst inte fungerar?

När jag kopplar tv-boxen till uttaget märkt ”bredbands-tv” så står det på tv:n att den saknar internetanslutning. Det fungerar om jag kopplar i en annan port, men då saknas vissa kanaler (har Viasat box). Kan det vara fel på porten?
Susanne Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej,

    Kul att du intresserar dig för tjänster via vårt fibernät!

    Det du i första hand ska göra när dina tjänster inte fungerar, är att kontakta den tjänsteleverantör du har beställt tjänsterna ifrån.
    De gör då först en felanmälan internt på detta, för att se vart felet kan finnas.

    Skulle de komma fram till att felet inte ligger hos leverantören, skickar de sedan vidare ett ärende till oss på Utsikt med deras felsökningsinformation för vidare hantering.

    Hoppas du kommer igång med din tv-tjänst!

    Med vänlig hälsning,
    Emil

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.