Till senaste kommentaren

Vart vänder jag mig när mina fiber-tjänster inte fungerar?

När jag sätter på Tv kommer "ingen signal " upp i rutan. Såg tv på fm då fungerade den. VAD HAR hänt? Jag har stängt av dragit ur kontakter och satt  på igen efter ca 30 min. 


Kommentarer

  • Hej Karin,

    Tack för din fråga!

    Gällande felanmälningar för tv- samt bredbandstjänster hänvisar vi dessa till sin respektive tjänsteleverantör.
    Detta då det är hos dem du har tjänsten i fråga.

    Tjänsteleverantören genomför då sin felsökning, och om så krävs skickas i ett nästa steg ärendet vidare till oss som nätägare av bredbandsnätet.
    Då har vi även underlaget vi behöver från tjänsteleverantörens felsökning för att kunna hantera ärendet.

    Med Vänlig Hälsning,

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.