Till senaste kommentaren

Hur får jag igång mitt bredband efter strömavbrott?

Hej, det var strömavbrott i mitt lägenhetshus på Postgatan i Katrineholm i fredags alltså den 24e januari och sen dess har inte mitt Wi-Fi funkar. Lös problemet det tar för lång tid innan något händer....
August Andersson rask Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej August!
    Vad tråkigt att höra att ditt internet inte fungerar.

    Om det endast är det trådlösa nätverket som inte fungerar för dig behöver du vända dig till din tjänsteleverantör då vi som stadsnät inte ansvarar för den trådlösa uppkopplingen via din router.
    Om du har en fiberswitch från oss som lyser rött eller sedan avbrottet är helt släckt, vänligen kontakta vår kundservice på 0771- 50 40 50 så hjälper vi dig med en felanmälan.

    Ha en fin dag!
    Med vänliga hälsningar
    Laura Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.