Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Hur väljer jag bredbandsleverantör?

Hej,
vi har fått veta att utsikten installerat fiber i vårt nya hus på Hugo Theorells gata 19 i Linköping. När vi försöker beställa bredbandsleverantör här, på er hemsida, så får vi upp ett meddelande om att adressen inte finns i ert register. Hur kan det komma sig? Hur går vi tillväga för att beställa en bredbandsleverantör?
mvh Eva Fröberg

Kommentarer

  • Hej!

    Jag ser att adressen skapades i vårt system så nyligen som igår, jag har nu aktiverat adressen. Testa gärna igen. Upplever du problem så får du gärna kontakta vår kundservice på Kundservice@utsikt.se så hjälper jag dig. Detta är ett publikt forum och vi vill därför inte att du lämnar ut några personuppgifter här.

    Med vänlig hälsning
    Laura Kundservice
  • Vi skall välja bredbandsleverantör och har då alternativen 100/100 Mbits/s eller 100/10 Mbits/s. Vad är skillnaden i praktiken?
  • Hej,

    Om du laddar upp mycket filer, stora bilder osv, så vill du ha en hög uppladdningshastighet, annars räcker 100/10 Mbit/s gott och väl.

    Med vänlig hälsning
    Madeleine Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.