Till senaste kommentaren

Behöver jag en tjänstefördelare?

hejsan
nyinflyttad i lgh Norgegatan 3b 1104 58231 Linköping med utsikt uttag. beställde tele,tv och internt via telenor då jag har telenor som mobil. allt okidoki med internet men tv delen fungerar inte. kontaktade telenor och de förklarade att jag måste ha en fördelare...detta säger mig ingenting då jag inte vet var det är, men fick förklarat att det är något ni ska ha hand om. Godkände mina kontaktuppgifter för telenor att ge till er för just en fördelare men undrar nu om jag måste göra något själv?...tanke, göra någon form av betällning.
Ann-Kristin Edström Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Ann-Kristin!

    Vad roligt att du beställt tjänster via fiber.

    Det stämmer att du som TV-kund i vårt fibernät behöver en tjänstefördelare, även kallad switch av oss för att koppla in din tjänst.
    Switchen skickar vi till dig via post så fort vi fått in en beställning från din tjänsteleverantör. Du som kund behöver alltså inte själv göra en beställning för att få en switch hemskickad.

    I paketet från oss finns även ett kopplingsschema så att du tydligt ser hur du ska koppla in din tjänst.

    Vid frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss på kundservice@utsikt.se .

    Ha en fin dag!
    Med vänliga hälsningar
    Laura Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.