Till senaste kommentaren

Har beställt internettjänst, hur aktiverar jag?

Hej! Jag har beställt från en tjänsteleverantörer via er sida och har köpt en router. När jag ställt in allt och kopplat upp mig fungerar det ändå inte. Måste jag göra något för att aktivera eller vad har jag gjort fel?
Olivia Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Olivia,

    Kul att du intresserar dig för tjänster via vårt fibernät!

    Det är din tjänsteleverantör som ansvarar för aktivering av dina fibertjänster.
    Det du då ska göra är att kontakta din tjänsteleverantör du beställt tjänsten av, och felanmäla det hos dem.

    Hoppas du kommer igång med dina tjänster!

    Med vänlig hälsning,
    Susanna Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.