Ej fungerande Wi-Fi

Hej . Pga Mycket slarvigt grävarbete i Valla Linköping så har en kabel förstörts . Jag blev lovad att allt skulle va lagat o Helt fixat runt kl 17 idag . Jag har ej haft Wi-Fi nu i drygt två dagar o det fungerar Fortfarande inte !!!! Varför är ej kabeln fixad !? Mvh Anna
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna,

    Tack för ditt meddelande. Vi är fullt medvetna om att en fiberkabel är avgrävd i Valla och det arbetas för fullt för att återställa fiberkabeln så att fibernätet ska fungera igen. Arbetet har visat sig vara mer omfattande och det är därför det tar längre tid. Vi uppdaterar informationen löpande på vår hemsida under "driftstatus".

    Jag önskar dig en fin dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Mathilda Kundservice
  • Hej!
    Har bytt bredbandsleverantör från Allente till Telia.Efter detta fungerar inte uppkopplingen. Har ringt och pratat med deras kundtjänst ett antal ggr, och de säger att det ser bra ut och att det skall komma igång efter ett tag, men det gör det inte. Har gjort enligt instruktioner att göra tjänstefördelare och router strömlösa, för att sedan sätta igång dem igen, men det hjälper inte.Undrar bara om ni kan se om fiberanslutningen fungerar som den ska, har tidigare haft problem med detta.
    Tacksam för snabbt svar. Mvh C G
    Clas Göran Gustavsson
  • Hej Clas Göran,

    Tack för ditt mail!

    Vi tittar gärna på detta och hoppas att vi kan göra något för dig!

    För att kunna söka i vårt system skulle vi behöva din adress. Då detta är ett offentligt forum ber jag dig att maila din adress och dina kontaktuppgifter till: kundservice@utsikt.se

    Må så gott!

    Med vänliga hälsningar
    Madeleine Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.