Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Varför finns ingen driftinformation i DIO-appen?

Såg att ni har lagt in driftsinformationen i en app. Det tycker jag är bra.
Mindre bra är att vi idag har problem och tydligen enligt leverantören har ni ett IP-problem, men varför finns inte detta problem med i appen?

Skulle vara bra om alla problem som drabbar kunder står med, då slipper man ringa och sitta i telefonköer.

Kommentarer

  • Hej!

    Kul att du gillar vår app!

    Vi har inte haft någon generell driftstörning under dagen och det är därför som det inte har stått något om det i appen. Om du har varit i kontakt med din tjänsteleverantör idag bör de ha gjort en felanmälan till oss. Upplever du fortfarande problem kan du kontakta oss med dina adressuppgifter, se kontaktinfo nedan. Observera att felanmälan i första hand ska ske via din tjänsteleverantör.

    Telefon: 0771-50 40 50
    E-post: kundservice@utsikt.se

    Med vänlig hälsning

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.