Bytt leverantör av bredband

Jag har bytt från comhem till Viasat men idag funkar inte internet.
Magnus Johansson Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Magnus,

    Vad spännande att du bytt abonnemang, jag är säker på att det snart kommer att komma igång!

    Om du ringer eller chattar in till oss på Utsikt så kan vi kolla om ditt abonnemang är aktivt eller inte. Du ringer till oss på nr 0771-50 40 50 alt hittar chatten på vår webbsida. För att vi ska kunna hjälpa dig behöver vi be om ditt personnummer och av sekretesskäl är det ingenting vi tar via det här offentliga forumet.

    Eftersom det är ett avtal mellan dig och Viasat så är det till dom du behöver vända dig om det inte skulle vara aktiverat. Dubbelkolla gärna att de har startat igång ditt nya abonnemang, du kontaktar dom på nr 0771-52 20 00.

    Hör gärna av dig om du undrar över någonting. Ha en härlig helg!

    Med Vänlig Hälsning,
    Beatrice Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.