Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Jag har ett ärende via Bredbandsbolaget, vad händer nu?

Vi har ett ärende hos Bredbandsbolaget som har felanmält vårt ärende till er, men de har inte fått något svar av er! Felet anmält den 10/5. Vad har ni för servicenivåer?

Kommentarer

  • Hej Peter,

    Vad bra att du gjort felanmälan hos din tjänsteleverantör så vi kan undersöka ditt ärende!
    Våra tekniker har 10 arbetsdagar på sig att lösa ett ärende från den dag ärendet kommer in till dom, sedan skickas ärendet tillbaka till tjänsteleverantören som kontaktar dig när ärendet är klart.
    Om du mailar till kundservice@utsikt.se och anger ditt personnummer kan vi se hur långt ärendet kommit för just dig.

    Med Vänlig Hälsning

    Susanna Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.