Inköpsprocessen
- Vad innebär de nya reglerna för annonsering av upphandlingar?
- Vilka regler gäller när en upphandlande organisation väljer att annonsera en direktupphandling?
- Vad innebär begreppet ”Annonspliktig upphandling”?
- Kan man upphandla en koncession utan att annonsera?
- Annonsering av kvalificeringssystem inom LUF
- Var finns standardformulären som ska användas vid offentlig upphandling över tröskelvärdet?
- Hur säkerställer vi att en upphandling verkligen når marknaden?
- Vad är tidsfristen för att komma in med anbud enligt LUFS?
- Hur ska tidsfristen för upphandlingar över tröskelvärdet beräknas när annonsering ska ske i TED?
- Annonseringstid vid upphandling under tröskelvärdet?
- Vad måste finnas med i annonsen vid upphandling?
- Annonsering enligt LUK vid upphandling av sociala och andra särskilda tjänster
- Hur ska en upphandling enligt LUFS annonseras?
- Hur ska upphandlingsdokumenten annonseras efter genomförd dialog vid KPD?
- Hur ska upphandlingar av sociala och andra särskilda tjänster över tröskelvärdet annonseras?
- Hur ska dynamiska inköpssystem (DIS) annonseras?
- Är det tillåtet att kräva betalning för att få tillgång till upphandlingsdokument?
- Finns någon skyldighet att informera befintlig leverantör om annonsering av kommande upphandling?
- Annonsering och meddelanden i TED
- Var hittar jag information om aktuella pågående upphandlingar?
- Vad är skillnaden mellan annons och upphandlingsdokument?
- Frågor om annonsering vid upphandling av koncession
- Finns det någon databas för all offentlig upphandling i Sverige?
- Var måste vi annonsera en upphandling?
- Annons vid ändring av avtal på grund av kompletterande beställningar?
- Hur annonseras upphandling av sociala tjänster i TED?