Skapa konto och beställa reservdelar?

Hej ! Hur går man tillväga för att logga in och beställa reservdelar till mitt Umesläp?
Exempel Umesläp A45 2004
Mvh / Thomas
Reservdelar

Kommentarer

  • Hej Thomas, vad roligt att du är påväg att beställa från vår hemsida!

    Här kommer ett antal steg som du kan följa för att slutföra din beställning.

    1. När du är inne på vår webbshop (skapa konto)

    2. Skapa konto till vår webbshop. (skapa konto)

    3. Registrera ett konto till vår webbshop. (skapa konto)

    4. Logga in (inloggning)

    5. Tryck logga in (inloggning)

    6. Skriv in ditt användarnamn och lösernord (inloggning)

    7. När du är inloggad tryck enligt markering till vänster (beställning)

    8. Välj årsmodell (beställning)

    9. Tryck enligt blåa markering för att komma till vad du behöver, i detta exempel visar vi hur det går till för att hitta stödben till din modell. (beställning)

    10. När du är inne här kan du välja mellan den kompletta satsen eller ifall du önskar enstaka artiklar till redan befintliga stödben. (beställning)

    Alternativt att du skickar ett mail till reservdelar@umeslap.se gärna med bild och förklarar vilken reservdel du behöver alternativt ring till oss under arbetstid
    0914-20266 (Tryck 2 för att komma till reservdelar)

    Vi hoppas att du är nöjd med denna beskrivning och vill att du återkopplar ifall du har fortsatta funderingar!

    Umesläp
  • Hej .
    Jag behöver en gasdämpare till ett Umeå skåp .
    Lastluckan , bilen är en 2018 års modell.
    Ann-sofie Redefalk
  • Hej Ann-Sofie
    Du ska ha den som heter 019-90026

    Mvh Marcus Umesläp

    Reservdelar
  • Hej
    Då vill jag beställa en sådan .
    Ann-sofie Redefalk
  • Ja går bra det Maila in din order på reservdelar@umeslap.se
    med leveransadress, postnr och tele nr

    Mvh Marcus Umesläp AB
    Reservdelar