Varför kan jag inte göra en felanmälan på "Mina sidor?

Hej,
När jag loggar in för att göra en felanmälan via "Mina sidor" så fungerar det inte, varför?
Hur ska jag då göra en felanmälan?

Kommentarer

  • Hej Stina,

    Anledningen till att du inte kan göra en felanmälan via "Mina sidor" är följande. Vi gjorde nyligen en uppdatering av vårt fastighetssystem och i samband med det uppstod det några buggar, något vi beklagar. Vi jobbar på att lösa dem!

    Om du vill göra en felanmälan så gör du det enklast genom att mejla direkt till kundvard@tyresobostader.se eller ringa till vårt kundvärdsteam på tel. 08-682 61 00.

    mvh
    Ann-sofie Kommunikatör