Vad gäller om jag är registrerad hos Bostadsportalen?

Hej!!
Jag är registrerad på mina sidor på Bostadsportalen.
Jag har sett en lägenhet hos er, som jag vill lägga en
Intresseanmälan
Men jag vet inte vad jag gör för fel?  Det står i rutan att
Det är fel på inloggningen? Skrivit i Bostadsportalens registrering.   Är det särskild inloggning för era Tyresöbostäder?  Vore tacksam för hjälp

Kommentarer

  • Hej,

    För att kunna anmäla intresse så måste du vara registrerad i Tyresö Bostäders kö och intresseanmälan görs då genom våra Mina sidor.

    Jag vet inte riktigt hur Bostadsportalen fungerar, men jag antar att det är en sajt som samlar bostadsannonser från olika bostadsföretag på sin sida så detta kan även gälla för andra bostäder hos andra bostadsbolag.
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.