Jag vill säga upp min p-plats, hur gör jag?

Jag vill säga upp min parkeringsplats. Hur gör jag då?

Kommentarer

  • Hej,

    För att säga upp din parkering måste du inkomma med ett påskrivet papper som du skriver under. Du kan tyvärr inte göra det här.
    Antingen skickar du in det via post eller så är du välkommen till vårt kontor och lämna in över disk.

    En bra dag önskar jag dig!

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej, hur får man tag i papper för uppsägning av parkering?
  • det gäller plats 8707

  • Hej,
    En uppsägning måste alltid inkomma skriftligen. Mail eller via Forumet godtas ej. Det finns flera sätt som du kan säga upp på:

    • På baksidan av ditt kontrakt finns rad för uppsägning. Fyll i och skicka till oss.
    • Du kan skriva ut en blankett från vår hemsida, Blanketter, Fyll i och skicka till oss.
    • Du skriver dina uppgifter på ett vanligt papper, namn, personnummer, adress, kontraktsnr. Signerar och skickar sedan det till oss
    vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör