Hur uppdaterar jag min profil?

Vill uppdatera min profil, men det går inte. Får info om något samtycke, men det finns ingenstans att klicka ok.

Kommentarer

  • Hej,

    I vänster menyn hittar du

    väl inne scrollar du ner på sidan och hittar då vart du ska godkänna

    Bocka i ja, Klart!

    Med vänlig hälsning

    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej det går inte uppdatera
  • Hej,
    Prova att klicka på raden där du ser dina poäng. Klicka sedan på spara. Klart!
    Funkar inte det ber jag dig att återkomma med vad du får för felmeddelande.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej!

    Jag är även intresserad av lägenheterna på Bollmoravägen 21 o 23
    o jag kan inte finna denna adress som möjligt objekt att söka.

    Med vänlig hälsning
  • Hej,
    Bollmoravägen 21 och 23 är även kallade Nejonögat. Bocka i det området på din sida så får du avisering om vi publicerar något från den adressen.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör