Uppdatera köplats

Hej!

Jag kan inte uppdatera min köplats, för får upp ”varningstexten” varje gång jag trycker på spara. Hur gör jag?

Med vänliga hälsningar,
Mathilda

Kommentarer

  • Hej Mathilda,

    Jag kan inte svara på varför du fick upp en varningsruta i samband med att du skulle uppdatera. Jag vet att när man loggar in så kommer en varningstext om att det var länge sedan man uppdaterade. Den är bara att ta bort och sedan klicka på poängen nere till höger. Klicka spara, klart!

    Jag har nu uppdaterat dig för denna gång så du behöver inte stressa. Men kom ihåg att göra det igen inom 12-månader. Ett tips för att inte glömma är att man har det som vana varje gång du loggar in på mina sidor. På så sätt flyttar du fram datumet hela tiden.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Kan ej komma in på er sida och registrera mig, har ej glömt mitt lösenord
    men kan en komma in för att ändra det heller, snälla ni hjälp mig,

    Med vänlig hälsning

    Jane Frey

  • Hej Jane,

    Jag har uppdaterat dig.

    Vad är exakt problemet när du ska logga in? Vad får du för felmeddelande?

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör