Tvättstugan Uppmaning igen !

Då jag vid flera tillfällen tvättat efter "några " som inte gör rent luddfiltret eller ställer upp tvättmaskinens luckor.. (tvättmedelsfacken ) Förmodligen för att de antingen skiter i det eller helt enkelt inte förstår bättre.

Jag säger inte och anklagar ingen, men det kan vara så att de inte kan Svenska så bra/alls, så V.V, prova med att förmedla detta till "handledare eller kontaktpersoner" eller vad ni nu kallar dem som skal sköta denna bit..
För det sköts DÅLIGT!

För gör inte Dom/ NI det, så kommer jag vara tvungen att påtala detta för dem OAVSETT om dem senare mördar mig för att jag är rasist ! eller inte !

Tack på förhand, ( och nej, det är inte första gången jag påtalar detta, så frågan är vem som inte gör sitt jobb, typ.. OM man nu får tänka så ens..! )

Ej petig men trivsel är viktig.

Kommentarer

  • Hej Thomas,

    Tack för ditt mail.

    Vad tråkigt att höra att det finns några som inte verkar sköta tvättstugan/städa efter sig.
    Tyvärr så kan det bli svårt för oss att kunna göra något åt detta då vi inte vet vem eller vilka hyresgäster som missköter sig.
    Men det vi kan göra är att gå ut med en påminnelse i området och hoppas att det bättrar sig efter det.

    Önskar dig en fortsatt fin dag.

    Med vänliga hälsningar
    Christine Kundvärd