Hur intresseanmäler jag mig på nybyggda lägenheter?

Hej vill lägga intresseanmälan på nya bostäder Kv Temyntan. Hur kan jag göra det???
Vad ska man gå in??? Hittar inget på det !

Kommentarer

  • Hej Pekka,

    För att ställa dig som intressent för våra kommande lägenheter på Temyntan och Hasselbacken kan du just nu endast stå i vår vanliga kö och samla poäng. När det blir aktuellt att anmäla intresse för just Temyntan eller Hasselbacken så kommer vi att informera om det på vår hemsida.

    Med vänlig hälsning

    Ann-sofie Kommunikatör
  • Tack för informationen om Temyntan.  Mvh: Pekka
  • Hej Pekka!

    Information på vår hemsida om att det snart är dags för publicering av de första lägenheterna på Temyntan!