Varför minskar poängen när man flyttar ifrån Tyresö Bostäder?

Hur kommer det sig att ni tar bort poäng retroaktivt? Jag har haft kontrakt hos er den slutet av 2013 och därmed fått 1,5 poäng per dag. Nu när jag inte står på något kontrakt länge så har ni tagit bort mina halva poäng som jag tjänat genom de åren. Var på er hemsida står det att ni tar bort poäng retroaktivt?

Kommentarer

  • Hej Johanna,

    Du kan läsa här om hanteringen av poängen när man flyttar ifrån oss.
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.