Uppdatera din intresseanmälan 3 månader innan

Varför så kort tid ? Påminnelse att jag ska uppdatera kommer så långt innan den behöver uppdateras.

Kommentarer

  • Hej,
    För att man inte ska missa att uppdatera sig i tid så skickar systemet ut den första påminnelsen redan tre månader innan intresseanmälan förfaller. Ett tips är att man uppdaterar sig lite nu och då under året så skjuter man fram förfallodagen och slipper dessutom få påminnelser.

    Att uppdatera sig är lätt att glömma och vi vill inte att du som sökande ska riskera att tappa din köplats.

    Se här hur du uppdaterar din intresseanmälan (köpoäng)

    Med vänlig hälsning

    Sanna Förvaltare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.