Borttaget skåp i köket

Hej vi har flyttat in i nybygget vid Bollmoraberg och satt in en diskmaskin i köket vilket medför att vi har ett skåp som står i vårat ”förråd” ”klk”. Är det något ni kan ta hand om eller måste den stå där inne ?

Kommentarer

  • Hej Emeli,
    Vi har tyvärr ingen möjlighet att förvara skåp och annat hos oss. Det är du som hyresgäst som ansvarar för det.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör