Vad är det jag ska ge samtycke till?

Ni önskar återkoppling er fråga är:
Vi har en uppgift registrerad om dig som vi behöver ditt samtycke för att få fortsätta ha registrerad.
Mvh
M

Kommentarer

  • Hej Marita,

    Det är att du ska samtycka att de uppgifter du angivit i din intresseanmälan får finnas i vår databas. Vilket är nödvändigt för att du ska kunna söka lägenhet via oss. Vi måste ställa denna fråga med anledning av GDPR.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej igen,

    Du måste gå in här: som du finner i vänstermenyn.

    Scrolla ner hit och bocka i ja så slipper du få upp meddelandet igen.

    Med vänlig hälsning

    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.