Säga upp markplats

Hej hittade inte var kan man säga upp parkering from idag 30/6-2022
Vill säga upp min markplats nr 30-045-8022
Mvh Maarit pokka

Kommentarer

  • Hej,
    Uppsägning måste göras skriftligt. Vi har idag ingen digital lösning.
    Du kan skriva din uppsägning på ett vanligt papper. Uppge bara namn, personnummer, vilken plats det gäller och skriv under med din namnteckning.
    Du kan posta den till oss eller komma till vårt kontor på Bollmorabacken 15/Bollmoravägen 119. Om du väljer att posta skickar du den till Tyresö Bostäder, Box 235,135 27 Tyresö.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Ni är inte speciellt kundvänliga när det gäller parkeringsplatser
    Har precis godkänt en ny plats hos er 8025
    Men kan inte säga upp den gamla platsen 8014 på samma sätt mycket konstigt. Så nu måste jag skriva brev på gammalt sätt för att säga upp p-platsen. Hör gärna av er på mail och förklara
  • Hej Kjell,

    Vi har just stämt av med en handläggare på vår uthyrning, som meddelar att det även går bra att maila in din uppsägning för bilplats till:
    uthyrning@tyresobostader.se
    I samband med uppsägningen behöver du ange namn, personnummer, adress samt nummer på bilplatsen.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag.

    Med vänlig hälsning
    Christine Kundvärd