Rökfritt i alla hus

Hej!

Läste på Aftonbladet att ni ska göra alla hus rökfria. Det är ju bra, men hur tänker ni att det skulle funka egentligen?

Kommentarer

  • Hej Tommy,

    Det var roligt att läsa att du gillar vårt bidrag i arbetet med att göra boendemiljön sund, säker och trygg!
    Här kan du läsa lite mer om bakgrunden till beslutet.

    Mer information kommer under hösten om de nya hyresavtalsvillkoren och vad de innebär både för dem som skriver avtal och för grannar.