Registrering

När man ska registrera sig vad menas med person/orgn

Kommentarer

  • Hej,
    Som privatperson anger du ditt personnummer vid registreringen. Kontrollera noga så att det står rätt århundrande i början (19 alt 20) därefter skriver du in ååmmdd och i nästa ruta dina sista fyra siffror.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej,
    Jag vill uppdatera min intresseanmälan om att stå kvar i Tybos bostadskö.
    Hälsning
    Åsa Ström
  • Hej Åsa,
    För att uppdatera din köplats måste du själv logga in med ditt personnummer och ditt personliga lösenord.
    Om du får problem vänligen ring och så hjälper vi dig via telefon 08-682 61 00.
    Vi behöver då ditt personnummer, och det ska du inte uppge här på forumet som är publikt.
    Sanna Förvaltare