Registrera namnet på en medsökande

Hur registrerar jag en medsökande? Hittar ingenstans jag kan skriva in det. //

Kommentarer

  • Hej Hanna,

    I vårt kösystem registrerar man inte in en eventuell medsökande med namn eftersom köplatsen är personlig. Du kan ange hur många vuxna och hur många barn som ska bo i lägenheten. Du kan läsa läsa mer här om hur vi ser på medsökande. .
  • Per Andersson
  • Hej! Jag heter Liliana Andersson och vill registrerad en medsökande. Han heter Per Andersson. Mvh Liliana
  • Hej Liliana,

    Angående medsökande, läs svaret längre upp i konversationen.